sâmbătă, 7 august 2010

Raspunsul domnului General (r) Chelaru Mircea

Domnule colonel,
vă mulţumesc pentru disponibilitatea d-stră de a mă atenţiona asupra
câtorva aspecte.
la otv nu m-am dus nici ca agent electoral, nici ca produs al
facultăţii politice şi nici ca adept ori susţinător al lui dd, "fără
rezerve". dimpotrivă! veţi constata şi singur dacă vă veţi detaşa de
percepţia sugestionată.
ceea ce am expus reprezintă o analiză însoţită de soluţii reale
cuprinse de mai bine de 7 ani în strategia punr, preluate de mişcarea
reformatoare şi cuprinse în noul model constituţional in curs de
definitivare.
nu am făcut referire la nici una din ele pentru că nu am în intenţie
să politizez sentimente şi nici să fardez politici populiste sau
politruci cosmetizaţi!
dacă se trăieşte într un mediu atât de suspicios şi lipsit de
bunăcuviinţă, nu este nici vina mea şi nici a d-stră. totuşi putem fi
atenţi a nu distruge ceea ce pleacă din sinceritate şi onestitate.
cunosc şi susţin cauza cojocaru. nu cunosc dedesupturile dintre dd şi
domnia sa. şi nici nu mă interesează, dat fiind profilul ambelor
personaje de care prefer să fiu detaşat.
interesant! denumirea de partid al poporului am discutat-o şi cu dl
cojocaru. punr şi-a propus ca denumire în 2006 această sintagmă,
preluată fiind de la mrş. averescu, 1921. apoi a cochetat cu ea vadim
tudor dar a renunţat la indicaţiile preţioase ale lui bolcaş. este
preluată speculativ acum pe fondul dezastrului actual.
din ataşamente am reţinut că acţiunea de bază s-a consumat pe 03 iulie
2010. este ziua mea de naştere. am împlinit 61 de ani. o coincindenţă
care mă flatează dar nu-mi schimbă decizia de a mă ţine departe de
ispite imbecile
şi în final. dl cojocaru a plecat din start cu handicapul
administraţiei iliescu, pe care l-a slujit nepermis de habotnic, dar
de la care, ca şi mulţi alţi buni români. a primit doar trădare. apoi
rigiditatea nu i-a permis să negocieze subtil pentru o cauză nobilă şi
extrem de dreaptă. acum totul este intenţie consumată de o istorie
imbecilă ireparabilă. doar dacă, prin excepţie, ieşim din această
"normalitate" fabricată de 20 de ani, prin alte mijloace şi procedee.
Cu senină detaşare,
General(r.) dr. Mircea Chelaru